Resultat Klippan

Dagens tävlande gick bra och vi är nöjda! I LB:1 var han lite seg dock och jag red lite slarviga vägar kanske, men vi fick ihop 59,66 % bara 1 p från 60%!! Lite synd var det ändå för att hade jag fått 60 % så hade jag fått en del till prestationsmedalj. I LA:1 fick vi ihop 55,66 % och därmed ett kval till är gjort inför Fjord-SM, men där gjorde vi en miss när Tempus saktade av innan den andra förvända galoppen och så kunde jag inte fatta den förvända galoppen sen igen, så några poängs neddrag där. Men annars gick det bra och vi laddar om för morgondagen.
 
 
Min fina <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller tummarna. :-)

2013-04-07 @ 03:52:52
Postat av: Marielle

Hej Clara! Fina ni är du och Tempus! Skulle du vilja kontakta mig över FB eller mail. Agria vill använda en bild på dig o Tempus och jag behöver veta om ok? Hälsningar Marielle Andersso Gueye

2014-01-09 @ 08:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du inne här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0