Äntligen uppdatering

Har haft lov nu i en vecka men har trots det inte hunnit blogga något, har haft så mycket annat för mig att jag hwlt enkelt har glömt.
 
Tempus har sen senaste uppdateringen fortsätt vara hyper och väldigt pigg, igår var jag och mamma uppe i sommarhagarna igen och jag kände direkt att jag knappt kunde hålla i Tempus, så jag vaöde att släppa honom lös med Elva. Tur de för han bockade och galopperade som en galning, tänka sig så mycket energi han har! 
Idag var han också pigg när mamma hängde med mig ut och gick, men kunde iallafall hålla honom. 
 
Vi var på Hallands fjordhästklubbs årsmöte idag också, kul att träffa några av sina fjordhäst kompisar igen. Alltid lika kul. Och så fick jag och Temous våran efterlängtade prestationsmedalj i silver i hoppning! Hoppas på att få nån mer till nästa års möte!
 
Inramad och fin, nu hänger diplomet på min vägg och medaljen ligger på fönsterbrädan tillsammans med mina andra medaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du inne här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0