...

Blev gekås innan idag, handlade 3 saker till Tempus. En rosa grimma (lite mest på skoj), en slicksten som godis eller när jag ska hämta honom i hagen och ett par teddy mjuka fram benskydd (som lär bli smutsiga rätt snabbt). Godiset-slickstenen tyckte Tempus var rikigt god, benskydden satt perfekt och grimman var han jätte söt i!
 
Ridningen gick inget vidare idag, det slutade med ett skrapsår på hakan och något fel med käken. Tempus fick stå igår och såklart var han hätte pigg idag. Vi kom till stallet lite senare idag eftersom vi varit på gekås, och så gick jag och mamma upp till sommarhagarna för att jag ville galoppera (vilket jag inte kan göra i paddocken rikigt eftersom det är så halt). Jag tänkte att Tempus fick springa på lite i galoppen och då började han bocka o ha sig , o svänga samtidgt. Jag trillar av och landar med huvudet ner i snön/marken med halan först. Imon ska vi till tandläkaren och kolla så att det inte blev något fel med mina tänder eller käken. 
 
Älskar min fina Tempus lika mycket, var han än gör för bus <3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du inne här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0