Dressyr pass på banan

Efter två dagars vila fick det bli ett dressyrpass på bana idag. Igår gick jag bara en snabbis med honom och ryktade länge, hade glömt mina ridkläder hemma, så jag fick låna av några tjejer i stallet. Lånade mammas dressyr sadel till Tempus idag, men fick lägga på padden också så den inte skulle trycka. Han var väldigt fin idag och pigg, o galoppen underbar. Nu är vi taggade för dressyr också!!!!
 
Imonn får jag se vad det blir, om jag rider eller inte. Pappa fyller år och ska ha fest så hinner nog inte rida så länge. Han ska iallafall få på sitt nya regntäcke som jag köpte i höstas till honom, inte fodrat alls. Nu när det har blivit så varmt på dagarna kan han gå med det. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du inne här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0